Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

c a o s a r t o vol.3 (7-3-2013) in radio of chimeres


SPECIAL GUEST: Κύνθια Πλαγιανού

PLAYLIST
c a o s a r t o vol.3 (7-3-2013) in radio of chimeres 

1. Song to the siren - Tim Buckley

2. 440 - Sugar Factory

Tribute 1 # Υπερπροσφορά Τέχνης Άσε που, στις μέρες μας, χώσαν παντού καλλιτέχνες για λόγους προφύλαξης, τόσο πολύ που βαριόμαστε. Ακόμα και στους οίκους ανοχής χώσαν καλλιτέχνες, με ρίγη που ξεχειλάνε κι ειλικρίνειες που σταζοβολάν απ' όροφο σε όροφο. Τόσο, που τραντάζονται οι πόρτες. Παραβγαίνουν οι καλλιτέχνες ποιος θα σκιρτήσει περισσότερο, με πιο πολύ τουπέ και τρυφεράδα, ποιος θα δοθεί πιο παθιάρικα απ' τον άλλον. Διακοσμούν δε τα πάντα τώρα πια, τις χέστρες, τα σφαγεία και το Μον ντε Πιετέ ακόμα, κι όλα αυτά για να σε διασκεδάσουν, να σε ψυχαγωγήσουν, να σε κάνουν να ξεφύγεις απ' το πεπρωμένο σου. (Σελίν)

3. Hotel Noir - Legendary Pink Dots

4. Love Theme - Soundtrack of Twin Peaks

Tribute 2 # Υπερπροσφορά Τέχνης
Η κρίση έχει και τα καλά της. Τους κάνει όλους καλλιτέχνες. Όλους; Σαφώς πρόκειται για μία υπερβολή. Αλλά ένα είναι βέβαιο, μεγαλώνει ο αριθμός όσων αναζητούν στις τέχνες, όχι μόνο τον παρηγορητικό της λόγο, αλλά και απαντήσεις για τα μεγάλα κοινωνικά αδιέξοδα. Αυτό για τους νεότερους μεταφράζεται σε δημιουργία νέων σχημάτων, μουσικών, θεατικών και λοιπά. Για τους μεγαλύτερους σημαίνει αναζήτηση νέων πεδίων επικοινωνίας και γνώσης. (Χριστίνα Κοψίνη)

5. Ποιος καίγεται απόψε - Γιάννης Αγγελάκας

6. Autoluminescent - Rowland Howard



7. Mon Bibliotheque - Dale Cooper Quartet & the Dictaphones 

Tribute 3 # Υπερπροσφορά Τέχνης 
Η δημοκρατικοποίηση της τέχνης μέσα από την ευρεία προσφορά των τεχνολογικών μέσων, νομίζω πως έχουν φέρει μια αλλαγή ως προς την ταυτότητα του καλλιτέχνη, ή ίσως στο ρόλο που αυτός αναλαμβάνει. Ίσως παύει να έχει την αυθεντικότητα και τη μοναδικότητα του δημιουργού, και επιτελεί πλέον έναν ρόλο ως παράγοντας του ευρύτερου καλλιτεχνικού χώρου. Του θεσμού της τέχνης

8. Mermaid - Elysian Fields

9. Oceanize - Meredith

Twin Peaks 

Το Twin Peaks είναι μια αμερικάνικη σειρά από τους δημιουργούς David Lynch και Mark Frost. Επτά επεισόδεια καταγράφονται απ' το 1990 ως το 1991. Τα οποία φέρουν το ιδιαίτερο και ακατηγοριοποίητο στίγμα του David Lynch.

10. Original Theme - Soundtrack of Twin Peaks

Tribute 4 # Υπερπροσφορά Τέχνης
Μην κινηματογραφείς, αν ήδη ήξερες το μήνυμά σου πριν κινηματογραφήσεις – γίνε απλά δάσκαλος. Μη προσπαθείς να σώσεις τον κόσμο. Μην προσπαθείς να αλλάξεις τον κόσμο. Θα είναι ακόμα καλύτερα αν το φιλμ σου αλλάξει εσένα. Ανακάλυψε και τον κόσμο και τον εαυτό σου καθώς κινηματογραφείς. (Victor Kossakovsky)

11. Hey Moon - John Maus

12. From The Silver Frostc-And Also The Trees 

13. Mix for "Ανν Σέξτον, Σάρα Κέιν και λοιποί πιγκουίνοι: ένα έγο για δύο σοπράνο" 

Tribute # Ανν Σέξτον, Σάρα Κέιν και λοιποί πιγκουίνοι: ένα έργο για δύο σοπράνο
- εμένα το πρόσωπό μου είναι κολλημένο στην πίσω όψη του μυαλού μου
- Κρυώνω
- Μη μου κλείνεις  το διακόπτη του μυαλού μου προσπαθώντας να με κάνεις κανονική.
- Είμαι απασχολημένος με τον Θάνατο μου.
- εμένα το πρόσωπό μου είναι κολλημένο στην πίσω όψη του μυαλού μου
- Γιατί με πίστευες τότε και όχι τώρα;
- Το ξημέρωμα φέρνει την ήττα
- Είμαι απασχολημένος με το θάνατό μου
- Το ξημέρωμα φέρνει την ήττα
- Γιατί με πίστευες τότε και όχι τώρα;


14. Drive me Insane - A Victim of Society

15. Mix for "Ανν Σέξτον, Σάρα Κέιν και λοιποί πιγκουίνοι: ένα έγο για δύο σοπράνο" 

 16. blume - einstürzende neubauten 



17. Mix for "Ανν Σέξτον, Σάρα Κέιν και λοιποί πιγκουίνοι: ένα έγο για δύο σοπράνο"   

18. Sawney's Death Dance - Sawney Bean

19. Heavy Sleep - Tasseomancy

20. Bad Ritual - Timber Timbre 

21. Apocalypse Kisses - Ordo Rosarius Equilibrio 

Ανν Σέξτον

Η Σέξτον γεννήθηκε στο Νιούτον της Μασσαχουσέτης το 1928, και πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής της κοντά στη Βοστώνη. Το 1945, η Σέξτον ξεκίνησε να παρακολουθεί ένα οικοτροφείο, το Ρότζερς Χολλ, στο Λόουελλ της Μασσαχουσέτης. Το 1948 δραπέτευσε με τον Άλφρεντ Μούλλερ Σέξτον, γνωστό ως ‘Kayo’. Πριν πάρουν διαζύγιο στις αρχές της δεκαετίας του ’70 είχαν αποκτήσει δύο παιδιά: τη Λίντα Γκρέυ Σέξτον, μετέπειτα συγγραφέα και απομνημονευματογράφο, και την Τζόις Σέξτον.
Δυστυχώς υπέφερε από κατάθλιψη το μεγαλύτερο μέρος της ζωής της. Στην πραγματικότητα η συγγραφή ποίησης της είχε προταθεί ως πιθανό φάρμακο που θα οδηγούσε στην θεραπεία της κατάστασής της. Η πρώτη κατάρρευση της Σέξτον έλαβε χώρα το 1954.
Το 1967 κέρδισε το Βραβείο Πούλιτζερ για τη συλλογή της Live or Die.
Αυτοκτόνησε το 1974, αφού είχε κερδίσει τον θαυμασμό του Ρόμπερτ Λόουελλ, της στενής φίλης Μαξίν Κούμιν, του Τζέιμς Ντίκεϋ, της Τζόυς Κάρολ Όουτς και της Σύλβια Πλαθ μεταξύ άλλων. 

22. D2 - Kezpelt Varos 

Συγχρωτιζόμενη με αγγέλους (Ann Sexton)
Κουράστηκα να 'μαι γυναίκα,
με κούρασαν τα κουτάλια και τα βαζάκια,
με κούρασε το στόμα και τα στήθη μου,
με κούρασαν τα καλλυντικά και τα μεταξωτά.
Ακόμα υπήρξαν άντρες που κάθισαν στο τραπέζι μου,
σε κύκλο γύρω από το μπολ που τους προσέφερα.
Το μπολ ήταν γεμάτο μαύρα σταφύλια
και οι μύγες τριγύριζαν για το άρωμα
μάλιστα ήρθε και ο πατέρας μου με το λευκό του οστό.
Αλλά κουράστηκα απ' το γένος των πραγμάτων.
Χθες βράδυ είδα ένα όνειρο
και είπα σ' αυτό...
«Εσύ είσαι η απάντηση.
Θα επιβιώσεις περισσότερο από τον σύζυγο και τον πατέρα μου».
Σε εκείνο τ' όνειρο μια πόλη ήταν καμωμένη από αλυσίδες
όπου η Ιωάννα καταδικάστηκε σε θάνατο μ' ανθρώπινη φορεσιά
και η φύση των αγγέλων χάθηκε ανεξήγητα,
ούτε δυο ανήκανε στο ίδιο είδος,
ένας με μια μύτη, ένας μ' ένα αυτί στο χέρι του,
ένας μασώντας ένα αστέρι και καταγράφοντας την τροχιά του,
καθένας σαν ένα ποίημα πειθαρχώντας στον εαυτό του,
εκτελώντας τις τελετές του Θεού,
ένας άνθρωπος ξεχωριστά.
«Εσύ είσαι η απάντηση»,
είπα και εισήλθα,
πλαγιάζοντας στις πύλες της πόλης.
Στη συνέχεια οι αλυσίδες σφίχτηκαν γύρω μου
κι έχασα το συνηθισμένο μου φύλο και την τελική μου άποψη.
Ο Αδάμ ήταν εξ αριστερών μου
και η Εύα εκ δεξιών μου,
και οι δυο παντελώς ασταθείς με τον κόσμο της αιτίας.
Πλέξαμε τα χέρια μας μαζί
και στριφογυρίσαμε κάτω απ' τον ήλιο.
Δεν ήμουν γυναίκα πια,
μήτε το ένα πράγμα μήτε το άλλο.
Ω Κόρες της Ιερουσαλήμ,
ο βασιλιάς μ' έχει φέρει στο δωμάτιο του.
Είμαι μαύρη κι όμορφη.
Εχω ξεκουμπωθεί και είμαι γυμνή.
Δεν έχω χέρια ή πόδια.
Είμαι ολόκληρη ένα δέρμα σαν ψάρι.
Είμαι τόσο πια γυναίκα
όσο κι ο  Χριστός ήταν άνδρας.


23. Romeo is Bleeding - Tom Waits

24. Desire - Anna Calvi

25. Mr. Clarinet - The Birthday Party
 

Antichrist (Γιώργος Ευθυμίου) 
Βγάζω απ’ την χτυπημένη μήτρα μου δεκάδες αποξηραμένα βελανίδια και τα εκτοξεύω με μια σφεντόνα δάκρυα. Ούτε που νιώθεις την πρόσκρουση. Αυτή την σκοτεινή θλίψη του πρωινού. Ο άνεμος σείει τον πόνο που αφαιρέσατε απ’ τη ζωή, πάνω στα φυλλώματα των δέντρων, κι αυτός επιστρέφει σαν απειλή. Εγώ καρφώνω στον τοίχο χιλιάδες προϊστορικές ζωγραφιές για να ξεφύγω από τα τείχη που χτίζεις.

26. The First Pain - Heroin and your Veins

* Κύνθια Πλαγιανού
Κούραση και ξανά κούραση,
Διαφεύγει η χαρά από μια χαραμάδα,
φτεροκοπάει για λίγο...

Την αναζητούν χίλιοι μάρτυρες με μαύρα κουστούμια.
Δεν φτάνει για όλους, το ξέρουν αλλά προσμένουν.

Εκείνη μετουσιώνεται σε κάτι σπάνιο και ακριβό,
κι εκείνοι ίσως...φιλοσοφήσουν.

27. Jesus Gave Me Water - The Soul Stirrers

Δεν υπάρχουν σχόλια: